حواله یوان به چین

تجارت بین دو کشور ایران و چین به سرعت در حال رشد است. بنابراین، حواله ارز یوان چین به یکی از مهم‌ترین مراحل تجارت با شرکت‌های چینی تبدیل شده است. به عبارت دیگر، ارسال یوان به چین یکی از مسائل تجاری ضروری است که به دلیل حضور گسترده تجار ایرانی به وجود آمده است. علاوه بر این، افزایش مهاجرت و تحصیل ایرانیان در چین، نیاز به حواله یوان را بیش از پیش کرده است.

اهمیت ارسال ارز چین از آنجا ناشی می‌شود که یوان چین به یکی از رایج‌ترین ارزهای مورد استفاده در معاملات بین المللی تبدیل شده است. از آنجایی که قیمت حواله یوان به چین امروز بسیار مناسب‌تر از سایر ارزهای رایج مانند یورو و دلار است، تجار ایرانی بیشتر و بیشتر به استفاده از پول یوان چین روی آورده‌اند. 

برای استعلام قیمت بروز می‌توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات حواله یوان

ضمانت بهترین قیمت و پشتیبانی

مشاوره صحیح و کارآمد

ارائه نیازهای خدماتی صادرکنندگان و واردکنندگان

Yuan

مهم‌ترین مزایای انجام حواله یوان به چین

و چین

نیاز به مشاور دارید؟

گروه تجاری مهیر، با داشتن دفتر رسمی در چین می‌تواند در ارسال حواله یوان چین به شما کمک کند.

این شرکت با تکیه بر تجاربی که در این سال‌ها به دست آورده، توانسته جایگاهی ویژه در میان شرکت‌های بازرگانی به دست آورد. حواله یوان چین، یکی از مهم‌ترین خدمات این مجموعه است.

با بازرگانی مهیر
Yuan sign

بهترین بانک‌های چین برای انتقال ارز

به دلیل صادرات گسترده کشور چین، دولت این کشور امکان ارسال و دریافت حواله یوان به تمامی حساب‌های بانکی شخصی و شرکتی در چین را امکان پذیر کرده است. یکی از بزرگترین بانک‌های پیشنهادی کشور چین، بانک کشاورزی چین Bank of Agricultural (ABC) است. این بانک با 24000 شعبه اهمیت بالایی برای حواله یوان دارد. با بهره‌مندی از خدمات بانک کشاورزی چین می‌توان کارمزد حواله یوان را به طور چشم‌گیری کاهش داد.
بانک چین Bank of China نیز یکی از پراهمیت‌ترین بانک‌های این کشور است. شعبه اصلی این بانک در شهر پکن قرار دارد و جزء بانک‌های مناسب برای حواله یوان است. لازم به ذکر است که بانک‌های مهم دیگری نیز در این کشور وجود دارند که برای ارسال حواله یوان به چین پیشنهاد می‌شوند. این بانک ها عبارتند از:

  • بانک مردم چین (The People’s Bank of China)
  • بانک توسعه چین (Development Bank)
  • بانک اس پی دی چین (SPD Bank)
  • بانک پینگان (Pingan Bank)
  • بانک کونلون (Kunlon Bank)
  • بانک جی پی مورگان (JP Morgan Bank)
  • بانک آی سی بی‌ سی چین (ICBC Bank)
  • بانک ساخت و ساز چین (Construction Bank)
چین

انواع حواله یوان و تفاوت آنها

بانکداری کشور چین تحت تدابیر امنیتی شدید مقابله با پولشی است از این رو انواع یوان از قبیل یوان صادراتی یا تریدینگ ، یوان سفید یا پاک و یوان کثیف تقسیم بندی میشود که در ادامه به تفاوت انها خواهیم پرداخت

1. حواله یوان سفید

یوان سفید یا یوان پاک یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین نوع حواله یوان است که توسط بسیاری از تجار ایرانی به عنوان یک گزینه مناسب انتخاب میشود یوان پاک در حال حاضر فقط برای شهروندان چینی در دسترس است. اما تاجران می‌توانند از طریق شرکت بازرگانی مهیر حواله یوان سفید را درخواست کنند که از مبدا چین به حساب مقصد مورد نظر واریز میشود مهم ترین مزیت یوان سفید بازرگانی مهیر این است که به هیچ عنوان خطر بلوکه شدن وجود ندارد و تا شش ماه قابل تضمین میباشد از این حیث کاربران عزیز میتوانند با خیال راحت این نوع یوان را از ما درخواست کنند .

2. حواله یوان تریدینگ یا صادراتی

یوان تریدینگ یا صادراتی یکی از امنترین نوع حواله یوان است که برای مبالغ بالا پیشنهاد میشود ، مهم ترین مزیت یوان تریدینگ نسبت به یوان سفید این است که مبدا آن قابل رهگیری است و اگر مشکلی از سمت فروشنده ایجاد شد میتوان با ارائه مدارک از فروشنده خاطی شکایت کرد و حقوق خود را طلب کنید. یوان تریدینگ بیشتر زمانی درخواست میشود که به فروشنده خود اعتماد چندانی ندارید و یا مبالغ ارسالی شما بالا میباشد  .

3. حواله یوان کثیف

یوان کثیف نوعی دیگر از یوان است که امنیت پایینی دارد و احتمال بلوکه شدن حساب مقصد توسط بانکداری چین وجود دارد ، از این رو علارقم قیمت پایین این یوان نسبت به دو نوع دیگر اصلا پیشنهاد نمیشود که این نوع یوان درخواست شود.

حواله AliPay​

alipay یک برنامه ویژه برای پرداخت آنلاین است که شرکت علی بابا، مستقیماً آن را کنترل می‌کند. نرم‌افزار موبایل alipay، سیستمی جامع و کامل برای پرداخت است که محبوبیت آن فراتر از تصور شماست. بسیاری از شرکت‌های تجاری، برای انجام معاملات به سراغ حواله alipay می‌روند و آن را روشی مناسب برای پرداخت می‌دانند. علی پی alipay، دارای دو بخش سرویس داخلی و خارجی است. با سرویس خارجی آن که با ارز دلار سازگار می‌باشد، می‌توان کارت‌های اعتباری بین المللی نظیر master و visa ایجاد کرد. سرویس داخلی alipay، با پشتیبانی از ارز یوان چین، برای پرداخت‌های داخل چین، قابل استفاده می‌باشد.
AliPay
Alipay

حواله Wechat

بسیاری از تاجران با پلتفرم ویچت wechat کار می‌کنند و آن را گزینه‌ای مناسب برای پرداخت می‌دانند. گروه بازرگانی مهیر که با سال‌ها تجربه و تخصص در حوزه تجارت، پای به میدان گذاشته، خدمات ارزشمندی را در راستای حواله یوان توسط پلتفرم wechat برای تاجران در نظر گرفته است. بازرگانی مهیر، این خدمات را برای تسهیل خرید و ساده‌سازی کسب و کار بازرگانان انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید امنیت بالا در پرداخت را تجربه کنید و از سرعت عمل در نقل و انتقال وجه بهره‌مند شوید پرداخت حواله توسط ویچت و علی پی جزو بهترین گزینه ها میباشد.

انواع حساب مقصد برای حواله یوان

به طور معمول دو نوع حساب بانکی داریم که شرکتهای چینی به تجار ایرانی برای انجام حواله ارائه میدهند که عبارتند از حساب شخصی یا حقیقی و حساب شرکتی یا حقوقی  که حساب های شرکتی از لحاظ مطمئن بودن فروشنده اعتبار بیشتری دارد چراکه حواله شما به حساب یک شرکت واریز میشود و نه یک شخص حقیقی ، البته ناگفته نماند که هزینه حواله به حساب شرکتی کارمزد بیشتری نسبت به حساب شخصی دارد و این موضوع باعث شده که بیشتر حوالجات یوان به حساب شخصی واریز گردد که بهتر است آن شخص عضو هیئت مدیره شرکت باشد  .

اطلاعات لازم برای حواله یوان به چین

برای انتقال پول، اقدامات سختگیرانه مبارزه با پولشویی در بانک‌های چینی انجام می‌شود. سیستم بانکی چین از مقررات مبارزه با پولشویی پیروی می‌کند و اکثر تجار ایرانی نمی‌توانند اسناد مربوط به مقررات مبارزه با پولشویی را برای حواله یوان ارائه کنند. علاوه براین، اکثر بانک‌های ایرانی همچنان در فهرست بانک‌های ریسک‌دار قرار دارند که می‌تواند انتقال یوان را به چالش بکشد. بنابراین، تکمیل مدارک و آگاهی از قوانین حواله یوان می‌تواند برای بازرگانان به یک چالش تبدیل شود.

علاوه بر مدارک مبنی بر رعایت قوانین انتقال پول، به طور کلی، اطلاعاتی که هنگام ارسال یوان چین باید در نظر گرفته شود شامل آدرس بانکی است که حواله به آن ارسال می شود، آدرس محل سکونت و شماره تماس گیرنده حواله و مبلغ ارسالی است که همگی در فرم حواله درج می شود.

حواله یوان به چین به دلیل حجم زیاد مبادلات بین ایران و چین برای تجار بسیار مهم است. اما به دلیل پیچیدگی انتقالات ارزی، قوانین سختگیرانه مبارزه با پولشویی و تحریم‌ها، اکثر تجار امور حواله پول را به موسسات تجاری واگذار می‌کنند.

اطلاعات حواله یوان

بررسی قیمت و کارمزد حواله یوان

دولت چین همواره در تلاش برای پایین نگه‌داشتن ارزش یوان چین جهت تشویق تجار خارجی به تجارت در چین است. بنابراین، پول ملی چین همیشه نرخ ارز مناسب‌تری نسبت به سایر ارزها دارد. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگرچه قیمت حواله یوان به چین امروز بسیار مقرون به صرفه است، اما با توجه به تغییرات ناگهانی و شدید ارز در ایران، حواله‌های یوان همه روزه و تا پایان ساعت کاری امکان پذیر خواهد بود. بنابراین، توصیه می‌شود جهت کاهش ریسک تغییر قیمت حواله یوان به صورت روزانه اقدامات لازم را انجام دهید.

انتقال ارز همواره با دریافت کارمزد صورت می‌گیرد. اما هزینه انتقال یوان بسیار ناچیز است و حتی برای مبالغ بالا نیز حواله یوان بدون کارمزد انجام می‌شود. بنابراین، باید به دنبال خدماتی باشید که نرخ ارز رقابتی را ارائه دهد، زیرا نرخ ارز بر مقدار نهایی پولی که گیرنده شما دریافت می‌کند تأثیر می‌گذارد.

ezgif.com webp maker 2

توجه داشته باشید که ارسال مبالغ بیشتر معمولاً نرخ ارز بهتری را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه براین، گاهی اوقات هزینه‌های اضافی به نوع روش پرداخت شما مربوط می شود. راه‌های مختلفی برای انتقال رایگان یوان برای افراد وجود دارد. به عنوان مثال در روش انتقال یوان به چین با استفاده از موسسات تجاری و صرافی های مجاز در صورت انتقال مبالغ زیاد هیچ کارمزدی پرداخت نمی‌کنید و فقط قیمت روز یوان چین را پرداخت می کنید. اما باید در نظر داشته باشید که اگر بانک مبدا و مقصد حواله یوان متفاوت باشد، مبلغ مشخصی را برای حواله بین بانکی کسر می شود.

به طور کلی، از آنجایی که نرخ ارز یوان به دلیل تغییرات و نوسانات شدید روزانه و حتی لحظه‌ای تعیین می شود، هنگام انتقال یوان به چین، همیشه با یک متخصص حواله آنلاین ارز مشورت کنید. حواله یوان از طریق موسسات تجاری معمولاً هزینه کمتری دارد و نسبت به سایر روش‌های دیگر نرخ ارز بهتر و کارمزد کمتری ارائه می‌دهند. با کارشناسان بازرگانی مهیر در تماس باشید و از آخرین تغییرات قیمت حواله یوان چین مطلع شوید و از خدمات نرخ ارز رقابتی بهره‌مند شوید.

شرکت تجاری مهیر در راستای ارائه‌ی خدمات حوالجات ارزی جهت رفاه حال متقاضیان فعالیت می‌کند. بازرگانی مهیر این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با خیالی آسوده و با بهترین نرخ، از ایران برای حواله یوان چین اقدام کنید.

نیاز به مشاور دارید؟

در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید
یا از طریق واتــس اپ با مـا در ارتباط باشیـد.

Mahir vector
18