واردات بار از امارات

موقعیت جغرافیایی دبی و قوانین تجاری منعطف، دبی را به دروازه‌ای برای تجارت با کشورهای اروپایی تبدیل کرده است. ورود محصولات مختلف از سراسر جهان و حضور دفاتر نمایندگی شرکت‌های معتبر در امارات پتانسیل بسیار خوبی را برای تجار ایرانی ایجاد کرده است. از این رو، دبی به عنوان یکی از مراکز اصلی و مهم مبادلات تجاری معرفی می‌شود.

 

ته لنجی

ضمانت بهترین قیمت و پشتیبانی

مشاوره صحیح و کارآمد

ارائه نیازهای خدماتی صادرکنندگان و واردکنندگان

سیاست‌های تجاری دبی، قابلیت واردات انواع محصولات برند از دبی، شرایط حمل بار تضمینی از دبی، اهمیت تجارت در این منطقه را دو چندان کرده است. مهم ترین مزیتی که با این سیاست ها به دست می آید کاهش هزینه های حمل و نقل به ایران است. از آنجایی که امارات در نزدیکی ایران قرار دارد، تجار می توانند با زمان و هزینه کمتری کالاها را به ایران وارد کنند.

اما یکی از دغدغه‌های بازرگانان هنگام تجارت با کشورهای عربی، حمل و نقل کالا است. حمل و نقل مطمئن بار از دبی در سایه مواردی مانند هزینه های حمل و نقل، روش‌های حمل بار از دبی، آگاهی از قوانین حمل و نقل بین المللی و غیره است. بنابراین، بسیار مهم است که حمل و نقل از دبی توسط افرادی انجام شود که تجربه و دانش کافی در این زمینه دارند. به همین دلیل شرکت های حمل و نقل بین المللی مانند بازرگانی مهیر دست به کار شده‌اند تا با استفاده از مهارت و دانش خود در تمامی مراحل حمل کالا در کنار شما باشند و تحویل بار تضمینی از دبی را انجام دهند.

روش‌های حمل بار از دبی به ایران

برای حمل بار از دبی راه‌های مختلفی وجود دارد که انتخاب روش حمل بار یکی از مهم‌ترین مراحل برای ورود هر کالایی از دبی به کشور است. برای انتخاب روش ارسال، دانستن اینکه چه نوع کالایی از دبی وارد کشور می شود بسیار مهم است. برای انتخاب بهترین روش حمل بار از دبی باید مسائلی مانند زمان مورد نظر برای تحویل کالا، هزینه‌های حمل بار، هزینه‌های گمرک و ترخیص کالا و در نهایت امنیت روش حمل بار را در نظر بگیرید و بهترین گزینه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

روشهای حمل بار از دبی به سه طریق قابل انجام است که بسته نیاز و نوع کالای کاربر بهترین روش توسط تیم بازرگانی مهیر انتخاب میشود.

  1. اولین روش حمل بار از دبی بصورت هوایی هست که عموما برای بارهای سمپل و کم وزن مورد استفاده قرار میگیرد که یکی از سریع ترین روشها میباشد البته ناگفته نماند که روش هوایی هزینه زیادی را به همراه دارد.
  2. دومین روش واردات از طریق کشتی های تجاری میباشد که عموما برای بار های حجیم و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد مثل ماشین آلات راه سازی و معدنی ، خط تولید کارخانه جات مواد اولیه کارخانه جات ، و کانتیرهای باری و … می باشد.
  3. سومین روش واردات بصورت سنتی از طریق لنج های باری میباشد و برای بار های خرد و نسبتا کم حجم مورد استفاده قرار میگیرد ، عموما بار های همچون پوشاک ، پتو ، کفش ، لوازم آرایش ،عینک ،ابزار آلات ، لوازم یدکی ، لوازم جانبی از این طریق وارد میشود ،مزیت این روش نسبت به روشهای دیگر این است که دیگر شامل عوارض گمرکی نمیشود و اکثر تجار به همین دلیل این روش را انتخاب میکنند. شرکت ما با در دسترس داشتن لنج های آماده حرکت در هر لحظه این امکان را برای تجارگرامی فراهم اورده که بار خود را در امنیت کامل وارد کشور نمایند.

برای استعلام قیمت فقط کافیه به شماره تماس های داخل سایت تماس بگیرید و بصورت رایگان هزینه حمل کالای خود به ایران از کشور امارات را استعلام بگیرید شرکت بازرگانی مهیر با انجام هر سه روش با بهترین قیمتها و در امنیت کامل در خدمت شما تجار گرامی میباشد.

 
 

 

 

روش های واردات کالا از دبی

از آنجایی که دبی همسایه جنوبی ایران است، راه اصلی حمل و نقل کالا از دبی به ایران از طریق دریا می باشد. با این حال، حمل هوایی بار از دبی همچنان سریع‌ترین و امن‌ترین روش حمل کالا از امارات می‌باشد و از آنجایی که هزینه بالایی دارد فقط برای حمل کالاهای حساس و نفیس استفاده می‌شود.

اکثر تجار و بازرگانان ایرانی برای واردات از دبی روش حمل بار از دبی با لنج را انتخاب می‌کنند. البته شرکت بازرگانی مهیر بسته به شرایط و نیاز تاجر بهترین روش را برای حمل بار مورد نظر به فرد تاجر معرفی می‌کند.  شرکت تجاری مهیر با بررسی و ارزیابی شرایط و عواملی چون نوع کالا، حجم و اندازه بار، هزینه و زمان و مقرون به صرفه‌ترین روش را برای انتقال محموله مورد نظر برای تجار انتخاب می‌کند.

روش حمل بار هوایی از دبی به ایران

حمل و نقل هوایی یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای واردات بار در سراسر جهان است. این در حالی است که حمل بار هوایی هزینه های زیادی را به همراه دارد که موجب شده بیشتر تجار روش دریایی را انتخاب کنند.

البته اگر زمان مهم‌ترین اولویت شما برای ارسال بار از دبی است و بار شما نیز حاوی کالاهای با ارزش می‌باشد، حمل هوایی بهترین روش برای ارسال بار می‌باشد. از طریق فرودگاه بین المللی دبی کالاها در امنیت کامل به مقصد ایران تحویل داده می‌شوند. اما اگر هزینه حمل و نقل برای شما بسیار مهم است، برای حمل از دبی روش دریایی توصیه می شود.

روش حمل بار دریایی از دبی به ایران

حمل بار از طریق دریا یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین روش‌های حمل بار برای بازرگانان ایرانی است. در حال حاضر محموله های زیادی از طریق کشتی‌های باری وارد ایران می شود. در حقیقت، این روش حمل و نقل بار یکی از روش‌های حمل و نقل است که از دیرباز در سواحل خلیج فارس وجود داشته است. در این نوع حمل و نقل تقریبا هیچ محدودیتی در مسیر تردد تجار به‌وجود نمی‍آورد و به آنها این امکان را می‌دهد که بدون صرف هزینه زیاد کالای خود را در مقصد مورد نظر دریافت کنند.

لازم به ذکر است محصول مورد نظر در تمامی بنادر ایران قابل دریافت می‌باشد. زمان لازم برای تحویل و حمل کالا از طریق دریا بر اساس طول مسیر بین دو بندر مبدا و مقصد تعیین می شود. از آنجایی که حمل و نقل محموله های دریایی زمان زیادی را می‌طلبد، عدم برنامه ریزی صحیح و دقیق هزینه حمل تضمینی بار از دبی را افزایش می‌دهد و حتی در مواردی باعث از بین رفتن کالا می‌شود. بنابراین، ما در بازرگانی مهیر در انتخاب بهتربن بندرها در دبی برای بارگیری بار و در ایران برای تحویل بار به شما کمک خواهیم کرد.

کالاهایی که با لنج از دبی به ایران حمل می‌شوند، به دو صورت لنج تجاری و لنج غیرتجاری حمل می‌شوند. کالاهایی که توسط شناورهای تجاری وارد ایران می‌شوند باید به صورت مستقیم از گمرک ترخیص شوند و عوارض ورود به کشور پرداخت شود. این در حالی است که وارداتی که توسط شناورهای غیرتجاری انجام می‌شود، بدون پرداخت حق گمرکی وارد ایران می شود. این نوع از واردات به عنوان واردات ته لنجی یا ملوانی شناخته می شود و توسط دریانوردان به ایران وارد می شوند.

مطابق با قانون واردات ایران، امتیاز گمرکی 1500 دلاری به هر دریانورد تعلق می‌گیرد. بدان معنا که هر دریانورد سالیانه پنج تا شش بار سفر دریایی برای حمل بار از دبی انجام می‌دهد. ملوانان با داشتن این امتیاز می‌توانند بدون پرداخت حق گمرک کالاها را به صورت ته لنجی از دبی به ایران وارد کنند. به عبارت دیگر، حمل بار ته لنجی یک راه قانونی برای کسب درآمد در جنوب کشور است که منجر به رونق اقتصادی در مناطق جنوبی ایرانی می‌شود.

اکثر تجاران برای کاهش هزینه‌های خود روش حمل بار دریایی به صورت ته لنجی را انتخاب می‌کنند؛ زیرا که کالاها بدون پرداخت عوارض وارد کشور می‌شود و در نتیجه آن کاهش هزینه‌های گمرکی و حمل و نقل محصولات، منجر به کسب سود بیشتر می‌شود. اگر قصد دارید حمل ته لنجی بار از دبی داشته باشید و با مشکل خاصی روبرو نشوید، کافی است محصول مورد نظر خود را بخرید و حمل بار با لنج را به شرکت تجاری مهیر بسپارید. کالای شما با هر اندازه و وزن از بندر مبدا در امارات بارگیری و در بندر انتخابی شما در جنوب ایران به دست شما خواهد ‌رسید.

ضمانت بهترین قیمت

واردات و صادرات کالای شما با نازل‌ترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن

ضمانت سریع‌ترین حمل بار

سرعت بالای تحویل کالا به دلیل داشتن لنج‌های آماده حرکت

دارای تیم مجرب

تضمین امنیت تحویل کالا در درب منزل

ته لنجی

تحویل کالا از دبی به روش ته لنجی

فرآیند حمل بار ته لنجی از دبی به این صورت است که شما کالای مورد نظر خود را خریداری کرده و هزینه آن را پرداخت می‌کنید. سپس برای حمل آن با شرکت بازرگانی مهیر قرارداد می‌بندید. بازرگانی مهیر با مهارت و دانش کامل در رابطه با اصول لنج‌داری، اسکله‌ها و بنادر دبی و ایران، به صورت تضمینی کالای مورد نظر شما را با هر ابعاد، وزن و نوعی که باشد حمل می‌کند. همچنین، در آماده‌سازی مدارک لازم نظیر پروفرما، بارنامه، قبض انبار، ترخیص‌نامه، گواهی مبدا و کارت بازرگانی شما را یاری می‌کنند.

تیم مهیر با بررسی دقیق مشخصات و ویژگی‌های محموله، نوع لنج را تعیین می‌کند و با همکاری دریانوردان کالای شما به ایران ارسال می‌کند. همچنین، با آگاهی کامل از قوانین گمرکی و ترخیص کالا، محموله را در مقصد تعیین شده به مشتری تحویل می‌دهد. در واقع, این تخصیص اصلی بازرگانی مهیر است که با داشتن لنج آماده حرکت در همه روزها از تمامی اسکله‌های امارات نظیر دبی، شارجه، جبل علی، حیات ریجنسی و … بارگیری و در تمام بنادر مهم ایران نظیر گناوه، دلوار، بوشهر، دیر و … تحویل بار انجام دهد.

ارسال ته لنجی از دبی تقریباً هیچ محدودیتی ندارد و شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را باکمترین هزینه ارسال با لنج به ایران ارسال کنید. البته حمل ته لنجی بار از دبی معمولاً برای خرده بارها مناسب است. با این وجود، شما می‌توانید هر کالایی را از پارچه تا تجهیزات صنعتی با هر وزنی به صورت ته لنجی وارد کنید. در حقیقت، یکی از مزایای مهم حمل بار ته لنجی دور زدن تحریم ها است. ملوانان می توانند کالاهای برند آمریکایی و اروپایی نظیر لوازم الکترونیکی اورجینال، کفش و پوشاک برند، لوازم آرایشی برند و … را از طریق حمل بار با لنج وارد ایران کنند. البته در نظر داشته باشید که طبق قوانین ایران، واردات کالاهایی مانند مواد مخدر، مشروبات الکلی، وسایل قمار و اسلحه کاملاً ممنوع است و به هیچ عنوان نمی‌توان آنها را وارد ایران کرد.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که مواردی وجود دارد که بر زمان تحویل سفارش شما تأثیر می‌گذارد. زمان حمل بار ته لنجی تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله شرایط آب و هوایی، تخصص و تجربه طرف قرارداد، تعداد پرسنل، مهارت در بارگیری و تخلیه بار، سرعت لنج و فاصله بندر مبدا و مقصد است. با این وجود، عدم نیاز به انجام مراحل طولانی گمرکی زمان واردات ته لنجی را کاهش می‌دهد. به طور کلی، حمل ته لنجی بار از دبی 30 الی 35 روز زمان می‌برد.

واردات کالا از دبی با لنج

ما کالاهای شما را از طریق  لنج و هواپیما، در کمترین زمان ممکن  از دبی به  ایران  ارسال می‌کنیم.

حمل کالای خود را با خیال آسوده به ما بسپارید و در هر نقطه از ایران که هستید، بار خود را تحویل بگیرید.

با بازرگانی مهیر

محاسبه هزینه حمل بار از دبی

برای محاسبه دقیق قیمت حمل بار با لنج یا هواپیما باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. در حقیقت، عواملی نظیر وزن کالا، ماهیت کالا، ارزش کالا، نوع بسته بندی کالا، نوع لنج باری، محل مبدا و مقصد و زمان تحویل کالا بر هزینه نهایی تاثیر می‌گذارد.

وزن کالا: وزن کالا به طور مستقیم بر هزینه باربری تاثیر دارد. به طور بدیهی، هر چه حجم و وزن کالا افزایش یابد، هزینه‌ای که برای حمل و نقل پرداخت می‌شود، افزایش خواهد یافت.

ماهیت کالا: ماهیت کالا شرایط نگهداری و روش حمل و نقل بار را تعیین می‌کند. به عنوان مثال، برخی از محموله‌ها مانند مواد غذایی، دارویی و بهداشتی فاسد شدنی هستند و باید تحت شرایط خاص نگهداری و حمل شوند. در نتیجه، قیمت حمل بار با لنج و یا هواپیما تحت تاثیر شرایط نگهداری و حمل کالا قرار می‌گیرد.

ارزش کالا: هر چه کالای شما ارزشمندتر و نفس تر باشد، هزینه باربری بیشتر خواهد شد. در واقع، افزایش حساسیت و دقت حمل و نقل کالا در مراحل بارگیری، حمل و تخلیه کالا عامل تعیین کننده هزینه باربری است.

بسته‌بندی کالا: بسته‌بندی یکی از موارد حیاتی در حمل و نقل بین المللی است. برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی که ممکن است در طی فرآیند حمل بار به محصول وارد شود، باید بسته‌بندی مناسب و متناسب با نوع کالا استفاده شود. همچنین، کیفیت مواد به کار رفته در بسته‌بندی و ویژگی‌های بسته‌بندی نیز با توجه به ماهیت بار متفاوت است. به عنوان مثال، برای محصولاتی که نیاز به محافظت در برابر دما و رطوبت دارند از بسته بندی های مخصوص استفاده می شود. این بسته بندی ها معمولاً از جنس پلاستیک هستند و در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند. برای بسته بندی محصولات حساس به نور باید بسته بندی مخصوص محافظ نور انتخاب شود. در حالیکه برای بسته بندی محصولات یخچالی یا گرمایی، از بسته ‌بندی حرارتی و یا بسته ‌بندی با گرمایش استفاده می شود. همچنین از بسته بندی های چند لایه و مقاوم برای کالاهای آسیب پذیر مانند شیشه استفاده می شود. نوع بسته‌بندی کالا برای حمل بار تضمینی از دبی بسیار مهم است. با رعایت این نکات می‌توان از هزینه‌های اضافی ناشی از آسیب به محصول در حین حمل و نقل جلوگیری کرد و روند حمل و نقل را بهینه کرد.

نوع لنج باری: لنج‌های باربری سرعت‌های مختلفی دارند و در انتخاب لنج باید به سرعت آنها توجه کنید. سرعت ناکافی برای جابجایی کالا باعث آسیب می‌شود. یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب لنج ظرفیت آن است. باید از ظرفیت انتخابی لنج با توجه به نوع بار مطلع باشید تا در بارگیری دچار مشکل نشوید. انتخاب لنج مناسب به شما کمک زیادی می‌کند تا هزینه های حمل و نقل را کاهش دهید. لنج‌های باری سریع‌تر هزینه حمل بار را افزایش می‌دهند.

ایرلاین: اگر کالاهای خود را از دبی به ایران به صورت هوایی وارد کنید، قطعاً کالای شما از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران می شود. محموله‌های وارداتی از امارات به ایران تنها وارد این گمرک می‌شوند و پس از گذراندن روند ترخیص کالا وارد بازار مصرف کشور می‌شود.

زمان حمل بار: انتخاب زمان مناسب برای حمل بار از دبی بر هزینه‌ها تاثیر می‌گذارد. بدیهی است که هزینه حمل و نقل در تعطیلات افزایش می‌یابد.

محل تحویل نهایی کالا: انتخاب بندر/ فرودگاه مبدا و مقصد، طول مسیر حمل بار از دبی را تعیین می کند و یکی از عوامل مهم در محاسبه هزینه بار است که باید به آن توجه شود.

جهت بررسی هزینه های حمل بار از دبی با کارشناسان بازرگانی مهیر در ارتباط باشید.

لیست کالاهای وارداتی از طریق شرکت بازرگانی مهیر

  • ادوات کشاورزی، مینی لودر، لیفتراک‌های کوچک
  • سیستم‌های الکترونیکی و دیجیتالی
  • وسایل دست دوم خریداری شده
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • دستگاه چاپ و کپی
  • بسته‌های کوچک
  • تجهیزات پزشکی
  • عطر و ادکلن
  • انواع پوشاک
  • لوازم خانگی
  • کیف و کفش
  • مواد غذایی

ما بر تجربه درخشان خود در واردات کالا تکیه کرده‌ایم و رمز موفقیت‌مان را بهره گیری از مطمئن‌ترین روش‌های دریایی و استفاده از لنج‌ها و کشتی‌های مختلف برای حمل و نقل کالا می‌دانیم. با انتخاب ما می‌توانید هر نوع کالایی را در زمانی کوتاه از دبی و چین به ایران منتقل کنید.

نیاز به مشاور دارید؟

در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید
یا از طریق واتــس اپ با مـا در ارتباط باشیـد

Mahir vector

جهت مشاوره با ما در تماس باشید.

سوالات متداول

با مهیر

جهت واردات از  امارات به روش ته لنجی،  ابتدا کالا از تامین کننده مورد اعتماد خریداری می‌شود. سپس کارشناسان بازرگانی مهیر با توجه به نوع بار،  وزن و حجم محموله،  لنج  مناسب برای حمل کالای شما را انتخاب می‌کنند. مشخصات این لنج در اختیار فروشنده کالا جهت تحویل کالا قرار داده می‌شود. لنج مورد نظر در اسکله‌های دبی توسط نیروی ماهر بارگیری می‌شود و به سمت بندر تعیین شده در ایران حرکت می کند. لنج‌ها به ترتیب تخلیه می‌شوند و کالای شما تحت عنوان کالای ته لنجی بدون پرداخت عوارض از گمرک خارج می‌شود. در نهایت، کالایی که سفارش داده‌اید توسط گروه تجاری مهیر در مقصد توافق شده به شما تحویل داده می‌شود.

بازرگانی مهیر به علت دردسترس داشتن تعداد زیادی از لنج‌های آماده حرکت در دبی با سرعت هرچه تمام کالای شما را با امنیت کامل به مقصد مورد نظر می‌رساند. سعی ما ارسال کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نهایتا دو هفته می‌باشد.

تکمیل فرم درخواست مشاوره

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .