ترخیص کالا از گمرک‌های امارات

با یک ترخیص کار حرفه ای دیگر نگران ترخیص بارت نباش

کشور امارات به عنوان قطب تجارت خاورمیانه، برای ایران حکم دروازه تجارت با سایر کشورها را دارد. از این رو، اهمیت این کشور برای تجار ایرانی پوشیده نیست. علاوه بر این، واردات و صادرات به امارات از جمله بهترین گزینه‌های تجارت بازرگانان ایرانی است. شاید بتوان گفت، دلیل محبوبیت تجارت با کشور امارات عدم اخذ مخارج گمرکی است. به این معنی که، هزینه تجارت با امارات نسبت به سایر کشورها کاهش می‌یابد و فقط شما هزینه اصلی کالا را پرداخت خواهید کرد.
ترخیص کالا از گمرکات امارات همانند سایر کشورها قوانین و مقررات خاص خود را دارا می‌باشد. اما این قوانین و مقررات دائماً به دلایل شرایط اقتصادی و تغییر سیاست‌ها در حال تغییر هستند. عدم رعایت این مقررات، کالای شما را به کالای قاچاق و مشکلات بعد از آن تبدیل می‌کند. برای اینکه به مشکلات گمرکی برای ترخیص اجناس برنخورید، از همراهی و مهارت مشاوران ترخیص کالا بهره ببرید. در واقع، شرکت‌های ترخیص کالا از گمرکات امارات به واسطه تجربه و آشنایی با قوانین امارات متحده عربی می‌توانند کالاها را بدون مشکلات احتمالی در مدت زمان کمتر ترخیص کنند.

اهمیت تجارت با امارات​

اغلب معاملات تجاری بزرگ و مهم در کشور امارات بین کشورهای چین، کره جنوبی و کشورهای حاشیه عربی و خلیج فارس انجام می‌شود که سبب شده است، این منطقه را به یکی از مراکز اصلی برای مبادلات تجاری تبدیل شود. همچنین، وجود سیاست‌های تجارتی مناسب نظیر تعرفه‌های گمرکی بسیار پایین، عدم وجود هزینه ترخیص کالا و حمل و نقل سریع کالاها، اهمیت این کشور را برای بازرگانان ایرانی دو چندان کرده است. کشور امارات نمایندگی‌های برندهای معتبر و مطرح را با خط تولید مستقیم و قوی دارد و محصولاتی را به بازار ارائه می‌دهد که طرفداران آنها در ایران کم نیستند. علاوه بر این، ورود انواع کالاهای برند و باکیفیت از تمامی نقاط جهان، طیف وسیعی از کالاها را برای تجارت فراهم می‌کنند. از این رو، بازرگانان ایرانی می‌توانند با توجه به تنوع محصولات در امارات، تجارت پرسودی را در زمینه واردات داشته باشند.

بیشترین محصولات وارداتی از امارات شامل موارد زیر می‌باشد:

مزایا و مراحل ترخیص کالا از گمرکات امارات

به فرآیند قانونی وارد کردن یک کالا به کشور، ترخیص کالا می‌گویند. ترخیص کالا می‌تواند توسط مالک کالا و یا شرکت‌های قانونی ترخیص کالا صورت بگیرد. از آنجایی که امکان خرید مستقیم از بیشتر کشورهای اروپایی به دلیل تحریم‌های ایران وجود ندارد، بازرگانان ایرانی ترخیص کالا از امارات را انتخاب کرده‌اند.

1- وجود مرز دریایی و امکان حمل و نقل سریع
2- تعرفه‌های گمرکی کم و مشخص
3- امکان خرید انواع محصولات برند اروپایی و آمریکایی
4- نظارت بر برند و اصل بودن کالاها
5- تاجران ایرانی با توجه به پرسود بودن واردات کالا از طریق ترخیص کالا از امارات، این منطقه را به عنوان مراکز مهم برای کسب و کار خود انتخاب کرده‌اند.

مراحل ترخیص کالا از گمرکات امارات

1- استعلام مشخصات محصول

ابتدایی‌ترین مرحله ترخیص کالا، ثبت مشخصات کامل کالا در قسمت اظهارنامه ترخیص است. این اطلاعات را از فروشندگان دریافت خواهید کرد.

2- بررسی هزینه‌ها و تعیین هزینه نهایی

هزینه‌های گمرکی به عواملی از جمله نوع، مدل، تعداد، برند و قیمت فروش کالا بستگی دارد که از هر کالا تا کالای دیگر متفاوت است. این هزینه با ارسال فاکتور پیش فروش از سمت فروشنده به گمرک تعیین می‌شود.

3-محاسبه هزینه حمل و نقل

بعد از تعیین هزینه گمرک و ترخیص کالا، نوبت به محاسبه هزینه حمل و نقل، هزینه بیمه، مالیات و انبارداری می‌رسد. مجموع تمامی این هزینه‌ها، هزینه تمام شده محصول را به شما می‌دهد.

ترخیص کالا از گمرک‌های مارات با شرکت بازرگانی مهیر
مراحل ترخیص کالا از امارات نیاز به آشنایی با قوانین تجاری این کشور دارد. بنابراین، لازم است به این نکته توجه داشته باشید که بدون داشتن دانش کافی در این زمینه با مشکل مواجه خواهید شد. بدین منظور بازرگانی مهیر با سال‌ها سابقه در حوزه ترخیص کالا از گمرکات امارات، در کنار شما است تا ترخیص کالای شما را با دقت و سرعت بالا و در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

تکمیل فرم درخواست مشاوره

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .