حواله یورو

یکی از رایج‌ترین ارزهای اتحادیه اروپا، یورو (Euro) است که با نماد € آن را می‌شناسند. در سال ۱۹۹۹، یورو به عنوان واحد پولی اعتباری (غیر نقدی) به دنیا معرفی شد. با گذشت سه سال، سکه‌ها و اسکناس‌های این واحد پولی، از سوی کشورهای عضو اتحادیه مورد استفاده قرار گرفت و طولی نکشید که جایگزین ارز ملی این کشورها شد. امروزه بسیاری از فعالیت‌های تجاری، با یورو انجام می‌شود. همانطور که مستحضرید تحریم‌های بین المللی، فرایند انجام حواله‌جات از جمله حواله یورو را با محدودیت‌هایی همراه کرده که این مسئله مانعی برای تجارت است. بسیاری از تاجران دغدغه با دغدغه‌ی ارسال حواله یورو مواجه اند. البته تا زمانی که شرکت‌های بازرگانی در کنار شما هستند، جایی برای نگرانی نیست.

شرکت بازرگانی مهیر، خدمات متنوعی را به تاجران عزیز ارائه می‌نماید که یکی از آن ها، انجام حواله یورو است. این مجموعه، که حساب‌های بانکی معتبری در اتحادیه اروپا و دیگر کشورها دارد، سال هاست که در زمینه پرداخت‌های بین المللی فعالیت می‌کند. گروه تجاری مهیر، فرصتی را در اختیار تاجران قرار داده تا علی رغم تحریم‌های بین المللی، انتقالات مالی مورد نظر را در سریع‌ترین زمان به هر حسابی انجام دهند.


به غیر از حواله دلار، حواله پی پال، حواله وسترن یونیون، حواله سوئیفت و کلیه خدمات حواله بانکی، از سوی بازرگانی مهیر با بهترین کیفیت ارائه می‌گردد. به عنوان یک تاجر که در اندیشه پیشرفت در این حرفه هستید، حتماً از راهنمایی مجموعه‌ی متبحر و باتجربه ما بهره‌مند شوید.

نیاز به مشاور دارید؟

شرکت بازرگانی مهیر با در نظر گرفتن شرایط شما، بهترین شیوه حواله دلار را اعلام خواهد کرد. توجه داشته باشید که به هر کدام از این عملیات ها، کارمزد تعلق می‌گیرد و شما تاجران موظف به پرداخت آن هستید. (کارمزد حواله مستقیم کمی بیشتر است.)

چند سوال مهم درباره حواله یورو:

کلیه حساب‌های شخصی و شرکتی، بانک‌ها و موسسات تجاری و…
خیر، هیچ گونه محدودیتی در این باره تعریف نشده است. چقدر زمان برای ارسال حواله یورو لازم است؟ اگر روزهای شنبه و یکشنبه را به عنوان دو روز تعطیل رسمی نادیده بگیریم، مدت زمان لازم برای انجام حواله یورو، ۱ تا ۳ روز کاری است. شما می‌توانید رسید مربوط به ارسال حواله را داخل سایت، در صفحه مربوط به ناحیه کاربری و در بخش پیام‌ها مشاهده کنید.
همه چیز بستگی به مبلغ حواله دارد و نمی‌توان نرخ ثابتی را به عنوان کارمزد حواله یورو تعیین کرد. اگر مایل به محاسبه دقیق میزان کارمزد هستید، باید در فهرست محاسبه گر، مبلغ حواله مورد نظر را وارد کنید تا مقدار کارمزد آن مشخص شود.