واردات بار هوایی اکسپرس

پست سریع بین المللی

یکی از مهم ترین دغدغه های تجار و بازرگانان حمل و نقل محموله های بین المللی است. بازرگانی مهیر با داشتن شبکه گسترده جهانی و شعب بین المللی بسته ها و مرسوله های شما عزیزان از طریق سرویس پست سریع السیر بین المللی در کمترین زمان ممکن از دیگر کشور ها وارد و یا صادر میکند. حمل هوایی اکسپرس به معنای ارسال سریع محموله های شما از طریق هوای است، که عموما برای ارسال بارهای ارزشمند و سمپل استفاده می‌شود.

ضمانت بهترین قیمت و پشتیبانی

مشاوره صحیح و کارآمد

ارائه نیازهای خدماتی صادرکنندگان و واردکنندگان

پست هوایی چیست؟

این روش پستی یکی از متداول ترین و پرطرفدارترین روش های پستی در تمامی کشورهای دنیا می باشد و هر ساله بسیاری از بسته ها و مرسولات از طریق این روش پستی ارسال می شود.

در این روش پستی بسته ها با هواپیما ارسال می شوند. این نوع پست به شما امکان ارسال انواع کالا از جمله نامه، اسناد، کالاهای وارداتی، کالاهای صادراتی و کالاها را با اندازه ها و وزن های مختلف می دهد.
حمل و نقل کالا از طریق پست هوایی در بین مشتریان محبوب است زیرا جابجایی کالا سریع و آسان است.
البته ناگفته نماند که با توجه به مزایای فراوان این روش، هزینه بالای این روش قابل توجه است.

پست بین‌المللی اکسپرس بازرگانی مهیر با سابقه طولانی در زمینه حمل‌ونقل سریع بین‌المللی و ترخیص کالا از گمرک یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پستی بین‌المللی در ایران محسوب می‌شود که سال‌هاست با بکارگیری متخصصان مجرب، خدمات حرفه‌ای ارائه می‌دهد. قیمت مناسب و سرعت بالا در طول تاریخ خود مشتریان را راضی کرده و نیازهای بازارهای مختلف را برآورده کرده است.
بازرگانی مهیر به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ارسال سریع بین المللی، با اخذ مجوزهای قانونی و زیر نظر کارشناسان مجرب، کالاها و بسته های شما را در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت درب منزل به دست مشتریان عزیز می رساند. همچنین با بازرگانی مهیر امکان ارسال مرسوله های صادراتی خود از ایران به سایر کشورها را نیز دارید.

اهمیت حمل هوایی اکسپرس

حمل هوایی اکسپرس به دلیل سرعت و دقت در تحویل بارها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این سرویس‌ها به شرکت‌ها و افراد این امکان را می‌دهند که کالاها و اسناد خود را به سرعت به نقاط دوردست ارسال کنند. همچنین، این حمل و نقل منجر به افزایش تجارت بین المللی و ایجاد ارتباطات فراگیر در سطح جهان می‌شود.

روش حمل هوایی اکسپرس برای چه کالاهایی استفاده می‌شود

حمل هوایی اکسپرس به دلیل سرعت و دقت در تحویل، برای کالاها و اسنادی که زمان تحویل آنها حیاتی است، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

حمل هوایی اکسپرس عمدتاً برای ارسال کالاها و اسنادی که نیاز به تحویل سریع و سرعت بالا دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شامل موارد زیر می‌شود:

محصولات الکترونیکی

مثل گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی که ممکن است برای تعمیرات یا فروش فوری نیاز به ارسال داشته باشند.

نمونه‌های طلا و جواهرات​

به دلیل ارزش بالا و نیاز به تحویل سریع​

داروها و مواد پزشکی​

برای ارسال داروها به مناطقی که به سرعت نیاز به آنها دارند.​

اسناد رسمی​

مثل اسناد حقوقی یا مدارک مهم که نیاز به تحویل فوری دارند.​

نمونه‌ها و نمایندگی تجاری​

برای ارسال نمونه‌های محصولات یا انجام معاملات تجاری سریع.​

داروها و محصولات فوری مصرفی پزشکی​

مثل مواد غذایی خاص یا محصولات فوری مصرفی که در زمان کوتاهی قابل فسخ و یا منقضی می‌شوند.​

هزینه پست بین المللی چگونه محاسبه می شود؟

یکی از اصلی ترین مسائلی که فروشندگان و بازرگانان در حمل و نقل بین المللی باید به آن توجه کنند، هزینه حمل و نقل است. برای محاسبه هزینه پست بین المللی چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید. وزن و اندازه بسته مهم ترین عواملی هستند که بر هزینه حمل و نقل تاثیر می گذارند. در صنعت حمل و نقل هوایی، برای محاسبه هزینه حمل و نقل، دو وزن جرمی و حجمی اندازه گیری می شود، از این دو وزن بیشتر به عنوان وزن بار برای حمل و نقل استفاده می شود. کشور مبدا و مقصد از دیگر عوامل مهمی است که بر این قیمت تاثیر می گذارد. هرچه فاصله بین کشور مبدا و مقصد بیشتر باشد، هزینه پست بیشتر می شود. نرخ ارز، نوع اقلام، تعداد بسته ها و … بر نرخ پست بین المللی تاثیر می گذارد.

وزن حجمی چیست؟

وزن حجمی را می‌توان با ضرب طول در عرض در ارتفاع یک بسته (به سانتی متر) و تقسیم آن به 5000 (برخی از شرکت‌های حمل از ۶۰۰۰ استفاده می‌کنند) محاسبه کرد.

از روش حمل هوایی اکسپرس برای چه کالاهایی نمی‌توان استفاده کرد

روش حمل هوایی اکسپرس، با وجود سرعت و کارایی آن، برخی موارد که به دلیل ویژگی‌های خاص خود مناسب نیستند، نمی‌تواند ارتباط برقرار کند. موارد زیر نمونه‌هایی از کالاها هستند که ممکن است مناسب نباشند:

همواره مهم است که با توجه به ویژگی‌های کالا و نیازهای حمل و نقل، روش مناسبی انتخاب شود.

نیاز به مشاور دارید؟

استعلام هزینه پست بین المللی قبل از ثبت سفارش یکی از خدمات مهم بازرگانی مهیر میباشد. برای استفاده از این سرویس کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و هزینه ارسال را جویا شوید.