حواله پی پال PayPal​

پِی‌پَل (PayPal) یک شرکت آمریکایی در زمینه تجارت الکترونیکی برای انتقال وجه الکترونیکی است. این سامانه امکان پرداخت و انتقال وجه آنلاین را ممکن ساخته است. پی‌پل در سال ۱۹۹۸ توسط پیتر تیل و مکس لوچین تأسیس شد و اکنون به یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان تبدیل شده است. یک حساب پی‌پل به شما امکان نتقال پول در سریع‌‌ترین حالت ممکن و بیشترین امنیت را می‌دهد. پی‌پل می‌تواند از طریق حساب بانکی، دفاتر خدمات مالی یا کارت اعتباری شارژ شود. دریافت‌کنندگان از طریق حساب خود در پی‌پل می‌توانند پول را از طریق چک، واریز به حساب پی‌پل خود یا واریز به حساب بانکی دریافت کنند. قوانین و مقررات مالی پی‌پل بسیار سخت و دقیق است تا از پول‌شویی و انتقال درآمدهای غیرمشروع جلوگیری کند. بنابراین، درگاه امن پرداختی پی‌پل امکان سرقت از حساب شما را به صفر رسانده است.

مزایای حساب پی‌پل​

پی‌پل با حضور فعال در ۱۹۰ بازار و بیش از ۲۳۲ میلیون حساب به کاربران خود این امکان را داده است که پول خود را در 24 ارز مختلف ارسال، دریافت و یا نگهداری کنند. البته پی‌پل در روند انتقال و یا دریافت وجه مبلغی را به عنوان هزینه‌ی جابجایی از حساب شما کسر می‌کند. این هزینه دریافتی بسته به نوع ارز انتقالی، شیوه انتقال، کشور ارسال کننده، کشور دریافت‌کننده و مقدار پول جابجا شده متغیر است. کاربری آسان پی‌پل از دیگر مزیت‌های آن می‌باشد. در واقع، برای دسترسی به حساب کارت اعتباری خود، آن را لینک می‌کنید و به راحتی عملیات افزایش اعتبار و پرداخت را انجام می‌دهید. همچنین، تمامی تراکنش‎ها در پی‌پل ثبت می‌شود و شما می‌توانید به همه معاملات دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به صورت فاکتور دریافت کنید.
اما چطوری در پی‌پل حساب کاربری بسازیم؟ ایجاد حساب کاربری در ‌پی‌پل بسیار ساده است. در مرحله اول با وارد کردن ایمیل خود در وبسایت PayPal اقدام به ساخت اکانت می‌کنید. سپس برای احراز هویت شما باید اطلاعات ویزا کارت یا مستر کارت خود را وارد کنید. پس از احراز هویت، حساب‌های کارت اعتباری خود را به پی‌پل انتقال دهید و کارهای انتقال و دریافت وجه را با پی‌پل انجام دهید. قابل ذکر است که شرکت پی‌پل به تبعیت از قوانین ایالات متحده در زمینه تحریم ایران، به کاربران داخل ایران سرویس دهی نمی‌کند و کاربران ایرانی را از دریافت خدمات پی‌پل محروم کرده است. در فروردین ماه سال ۱۳۹۴ دولت آمریکا، پی‌پل را به علت نقض تحریم‌های ایران و چند کشور دیگر هفت میلیون دلار جریمه کرد. اما همیشه شرکت‌های ایرانی وجود دارند که به دور زدن تحریم‌ها و ایجاد حساب کاربری در پی‌پل به شما کمک کنند. در واقع، این شرکت‌ها مبلغی را از شما دریافت می‌کنند و یک حساب مجازی برای شما می‌سازند. اما این کار بدون ریسک نیست و می‌تواند منجر به مسدود شدن حساب شما شود.

دریافت خدمات پی‌پل از طریق بازرگانی مهیر

در صورتی که حساب کاربری پی‌پل ندارید و یا نیازی به داشتن این حساب احساس نمی‌کنید، می‌توانید از طریق بازرگانی مهیر از خدمات پرداختی پی‌پل استفاده کنید. در واقع، شما با استفاده از خدمات بازرگانی مهیر ریسک‌ها و دردسرهای ایجاد اکانت و احتمال مسدود شدن حساب و از دست رفتن دارایی خود را به صفر کاهش می‌دهید. برای استفاده از خدمات پرداختی آنلاین پی‌پل با ما در تماس باشید و در کوتاه‌ترین زمان پرداخت‌های خود را انجام دهید.

نیاز به مشاور دارید؟

برای استفاده از خدمات پرداختی آنلاین پی‌پل با ما در تماس باشید و در کوتاه‌ترین زمان پرداخت‌های خود را انجام دهید.