آخرین مطالب

ترخیص و واردات از بندر شهر شیامن

فهرست مطالب

شهر شیامن دارای یک بندر بین‌المللی بزرگ است. بندر Xiamen یک بندر خط ترانک درجه‌یک به‌خوبی توسعه‌یافته در منطقه آسیا و اقیانوسیه به شمار می‌رود. این بندر، هشتمین بندر بزرگ کانتینری در چین بوده و رتبه هفدهم را در جهان دارا می‌باشد.این چهارمین بندر چین با ظرفیت حمل‌ونقل نسل ششم کشتی‌های کانتینری بزرگ است. در ۳۱ آگوست ۲۰۱۰، بندر شیامن، با بندر همسایه ژانگژو را ادغام شد تا بزرگ‌ترین بندر جنوب شرقی چین را تشکیل دهد. از قرن دوازدهم، Xiamen همچنین خاستگاه مهمی برای بسیاری از مهاجران به سنگاپور، مالزی، اندونزی و فیلیپین بود. چینی‌های خارج از کشور از مؤسسات آموزشی و فرهنگی آن حمایت کرده و در نتیجه این شهر به‌عنوان یک کلان‌شهر بندر بزرگ طبقه‌بندی شده است.شیامن یکی از ۷۰ شهر برتر در جهان از نظر تحقیقات علمی به شمار می‌رود که توسط شاخص طبیعت ردیابی شده است. این شهر خانه چندین دانشگاه بزرگ از جمله Xiamen، یکی از معتبرترین دانشگاه‌های چین به‌عنوان عضو پروژه ۹۸۵، Huaqiao، Jimei، دانشگاه فناوری Xiamen و کالج پزشکی Xiamen است. حال که مختصراً با این شهر چین آشنا شدید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر آن بپردازیم.

اهمیت بنادر مهم چین از نظر موقعیت تجاری


بنادر مهم چین محورهای کلیدی برای تجارت جهانی شمرده می‌شوند که سهم عظیمی در رفع نیازها دارند.

وجود 7 بندر بزرگ جهان در این کشور، تسلط چین را بر اقتصاد جهانی مشخص می‌کند که نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد.
بسیاری از شرکت‌های معتبر در کشورهای مختلف وجود دارند که ازطریق ارتباط‌گیری با بندرهای مهم چین، انتقال کالاها و مرسولات را انجام می‌دهند.
۳۴ بندر بزرگ و ۲۰۰۰ بندر کوچک در فعالیت‌های صادرات و واردات، همین‌طور حمل و نقل محموله‌های کشورها، اهمیت موقعیت تجاری این بندرها را بیشتر می‌کنند.
شهرهای ساحلی ارتباط مستقیم با بازارهای بین‌المللی دارند که یک پایگاه تجاری و اقتصادی مهم به حساب می‌آیند.
ارسال بسیاری از محصولات و محموله‌ها از طریق هوایی و دریایی از این بندرگاه‌ها صورت می‌گیرد.
این کشور با بیش از ۱۸ هزار کیلومتر ساحلی احاطه شده است که به‌روزترین بندرهای متصل جهانی را دارد.
با‌توجه به این‌که چین از بزرگ‌ترین صادرکننده‌های کالا و محصول در دنیا به شمار می‌رود و پورت‌های معتبر و بزرگی در این کشور مانند بندر شانگهای وجود دارد، جایگاه ویژه خود را از نظر تجاری رقم می‌زند.
از دیگر دلایل اهمیت بنادر مهم چین، موارد زیر را می‌توان نام برد که دانستن آن خالی از لطف نیست.

حمل و نقل گسترده دریایی و هوایی
ظرفیت بالا
وجود تجهیزات پیشرفته
موقعیت جغرافی استراتژیک

تاریخچه‌ای از شیامن چین

منطقه Xiamen تا حد زیادی توسط فتوحات چین و هان و استعمار گوانگدونگ دور زده شده و از غرب فوجیان از کانال Lingqu بین رودخانه‌های Xiang و Li عبور کرد. برای اولین بار در سال ۲۸۲ پس از میلاد، این منطقه به‌عنوان شهرستان تونگان، تحت فرمان جین سازمان‌دهی شد، اما در مدت‌زمان کوتاهی این وضعیت را از دست داد. شهرستان Tong’an دوباره در سال ۹۳۳ تحت تانگ بعدی تأسیس شد.پس از سقوط مینگ به دست چینگ در سال ۱۶۴۴، وفاداران مینگ جنوبی از جمله کوکسینگا، از شیامن به‌عنوان پایگاهی برای حمله به هان بنرمن های متجاوز با کینگ استفاده کردند. در سال ۱۶۶۱، کوکسینگا هلندی‌ها را از تایوان بیرون کرد و عملیات خود را به آنجا منتقل نمود. پایگاه او در Xiamen در سال ۱۶۶۳ با تهاجم ترکیبی چینگ و هلند سقوط کرد. درنهایت شرکت هند شرقی تجارت گسترده‌ای را با شهر شیامن انجام داد و در سال ۱۶۷۸ یک کارخانه در آنجا احداث نمود. به‌عنوان بندر بین‌المللی اولیه فوجیان، به‌ویژه ژانگژو و مناطق داخلی آن، Xiamen به مرکز تجارت چای چین تبدیل شد و سالانه صدها هزار تن از این محصول را به اروپا و قاره آمریکا ارسال می‌کرد. صادرات اصلی این شهر در زمان گذشته چای، چینی، کاغذ، شکر، برنج، پنبه و تریاک بوده و همچنین برخی از کالاهای تولیدی را نیز وارد می‌کرد.

زیرساخت بندر شیامن

شیامن یک بندر درجه یک است و به خوبی توسعه یافته است. بندر Dongdu در منطقه Haicang در بخش اصلی چیم اصلی واقع شده است. خط ساحلی در منطقه بندر 30 کیلومتر (19 مایل) امتداد دارد و عمق آب تا 17 متر (56 فوت) می‌رسد.

این بندر دارای 74 اسکله است. کشتی‌های 100000 تنی یا بیشتر می‌توانند در این بندر پهلو بگیرند، 23 اسکله برای 10000 تن یا بیشتر و دو کشتی بین اسکله برای 5000 تا 10000 تن می‌توانند از این بندر همزمان عبور کنند و در آن پهلو بگیرند. 9 ترمینال کانتینری نیز در بندر شیامن وجود دارد.

کشتی‌هایی که از بندر شیامن خارج می‌شوند از کانال بین جزیره دادان تحت کنترل ROC و جزیره Qingyu تحت کنترل PRC برای دسترسی به تنگه تایوان استفاده می‌کنند. از دسامبر 2015، وزارت حمل و نقل و ارتباطات تایوان کانال بین جزیره دادان و جزیره منگو (هر دو تحت کنترل ROC هستند) را به عنوان میانبر برای کشتی‌هایی که از منطقه Liuwudian، Xiang’an در بندر شیامن استفاده می‌کنند ایجاد کرد.

شهر شیامن دارای یک بندر بین‌المللی بزرگ است. بندر Xiamen یک بندر خط ترانک درجه‌یک به‌خوبی توسعه‌یافته در منطقه آسیا و اقیانوسیه به شمار می‌رود. این بندر، هشتمین بندر بزرگ کانتینری در چین بوده و رتبه هفدهم را در جهان دارا می‌باشد.

این چهارمین بندر چین با ظرفیت حمل‌ونقل نسل ششم کشتی‌های کانتینری بزرگ است. در ۳۱ آگوست ۲۰۱۰، بندر شیامن، با بندر همسایه ژانگژو را ادغام شد تا بزرگ‌ترین بندر جنوب شرقی چین را تشکیل دهد. از قرن دوازدهم، Xiamen همچنین خاستگاه مهمی برای بسیاری از مهاجران به سنگاپور، مالزی، اندونزی و فیلیپین بود. چینی‌های خارج از کشور از مؤسسات آموزشی و فرهنگی آن حمایت کرده و در نتیجه این شهر به‌عنوان یک کلان‌شهر بندر بزرگ طبقه‌بندی شده است.

شیامن یکی از ۷۰ شهر برتر در جهان از نظر تحقیقات علمی به شمار می‌رود که توسط شاخص طبیعت ردیابی شده است. این شهر خانه چندین دانشگاه بزرگ از جمله Xiamen، یکی از معتبرترین دانشگاه‌های چین به‌عنوان عضو پروژه ۹۸۵، Huaqiao، Jimei، دانشگاه فناوری Xiamen و کالج پزشکی Xiamen است.

اقتصاد شیامن چین
در حال حاضر شیامن دارای اقتصاد متنوع و توسعه‌یافته است. شیامن یکی از اولین مناطقی است که با توجه بع شاخص‌های محیط کسب‌وکار بانک جهانی با هدف ایجاد محیط کسب‌وکار رتبه اول را گرفته است. در سال ۲۰۱۸، کسب‌وکار در شیامن در بین ۲۲ شهر در سراسر کشور رتبه دوم را کسب کرد. اقدامات این شهر در حوزه‌هایی مانند رسیدگی به مجوزهای ساخت‌وساز، دریافت برق و تجارت فرامرزی در کشور چین از سایر مناطیق چین پیشی گرفته است. سیستم اعتبار اجتماعی شیامن نیز بهبود چشم گیری داشته است.

در سال ۲۰۱۸ شاخص کل اعتبار شیامن در بین ۳۶ مرکز استان و شهرستان زیر استان، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. مناطق سیمینگ و هولی، در حال حاضرمنطقه ویژه اقتصادی شیامن را تشکیل می‌دهند. این شهر بر توسعه پنج صنعت عمده تمرکز دارد این صنایع عبارت‌اند از: اطلاعات الکترونیکی، تولید تجهیزات، گردشگری و فرهنگ، لجستیک مدرن و خدمات مالی.

بندر شیامن تلاش می‌کند تا بتواند در این شهر بیش از ۱۰ زنجیره صنعتی بسازد که هر کدام ارزش خروجی برابر ۱۰۰ میلیارد یوان (۱۴. ۷۱ میلیارد دلار) داشته باشند. در این بندر انواع نمایشگرهای پنل، تجهیزات کامپیوتری و ارتباطی، نیمه‌هادی‌ها و مدارهای مجتمع، خدمات نرم‌افزاری و اطلاعاتی، ماشین‌آلات و تجهیزات، مواد جدید، گردشگری و نمایشگاه، خلاقیت فرهنگی، لجستیک مدرن، خدمات مالی، پزشکی بیولوژیکی و کشاورزی فعالیت دارند و محصولات مختلفی در این شهر تولید و عرضه می‌شوند. در حال حاضر تولید ناخالص داخلی بندر شیامن از زمان اصلاحات و بازگشایی چین در چهار دهه پیش، با نرخ متوسط ​​سالانه ۱۵. ۴ درصد در حال رشد است. در سال ۲۰۱۸ تولید ناخالص داخلی سرانه شیامن به ۱۱۸۰۱۵ یوان (۱۷۱۰۵ دلار) رسید.

تا پایان سال ۲۰۱۸، شیامن در مجموع، ۱۴۸۱۸ پروژه سرمایه‌گذاری خارجی را به خود جذب کرد.

شیامن دارای روابط اقتصادی و تجاری با ۱۶۲ کشور و منطقه در سراسر جهان است و از سرمایه‌گذاری خارجی، به‌ویژه از طرف تاجران هنگ‌کنگ، ماکائو، تایوان، سنگاپور، ایالات‌متحده، ژاپن، سوئیس، مالزی، فیلیپین، آلمان و بریتانیا به شکلل گسترده‌ای در این شهر انجام می‌شود. شیامن میزبان نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری و تجارت چین نیز است که هر ساله در اوایل سپتامبر برای جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در چین برگزار می‌شوند. چندین منطقه مهم توسعه‌یافته در شیامن وجود دارند که از نظر اقتصادی بسیار حائز اهمیت هستند. این مناطق عبارت‌اند از:

منطقه سرمایه‌گذاری‌هایکانگ

منطقه شیامن چین یا همان فوجیان در منطقه آزاد تجاری آزمایشی

منطقه توسعه و رشد مشعل شیامن برای صنایع فناوری پیشرفته

در اقتصاد شیامن چند صنعت از همه مهم تر هست و حرف اول را می‌زنند، این صنایع عبارتند از:

ساخت پانل

کامپیوتر و تجهیزات ارتباطی

نیمه‌هادی و مدارهای مجتمع

ماشین‌آلات و تجهیزات

مواد جدید

گردشگری

نمایشگاهی

فرهنگ و صنعت خلاقیت

لجستیک مدرن

خدمات مالی

زیست پزشکی و سلامت

کشاورزی مدرن شهری

واردات کالا از شیامن چین

تجارت و واردات و صادرات کالا یکی از فرایند‌های سخت و مشکل است و یک اشتباه کوچک در این حوزه می‌تواند کل فرایند واردات را خراب کند. برای جلوگیری از بروز اشتباه شما باید مراحل واردات کالا از شیامن را به درستی انجام دهید و آگاهی کافی نسبت به این حوزه داشته باشید.

شما باید مشخص کنید که آیا خودتان می‌خواهید شخصاً وارد تجارت شوید یا اینکه می‌خواهید با یک فرد حقیقی یا حقوقیشراکت کنید یا آن را به عنوان نماینده خود معرفی کنید. اگر شما می‌خواهید شخصا وارد تجارت شوید باید در ابتدا به وزارت بازرگانی مراجعه کنید و برای شروع کارت بازرگانی دریافت کنید. پس از دریافت کارت بازرگانی شما باید از روش‌های مختلف مانند جستجو در وب‌سایت‌ها و یا حضور در نمایشگاه‌های برگزار شده در شیامن، فهرستی از فروشندگان کالای مدنظرتان درست کنید. پس از این که با چند فروشند صحبت کردید، با توجه به روش‌های اعتبار سنجی و کیفیت و قیمت کالا باید مناسب‌ترین فروشنده را برای خرید کالا انتخاب کنید و با او از طریق روش‌های مختلف وارد مذاکره شوید.

پس از مذاکره و ایجاد توافق اولیه، نوشما بایدبت درخواست پروفرما را به فروشنده ارائه دهید. پروفرما یک مدرک حاوی مشخصات کالا است که امکان مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین کالا را برای شما به عنوان تاجر فراهم میکند. اگر شما شرایط تعیین شده در پروفرما موافق باشید، باید آن را تایید کنید و قرارداد را تنظیم کنید.

شما باید سفارش خود را ثبت کنید و امور بانکی و ارزی مربوط به آن را انجام دهید. پس از طی کردن تمامی این مراحل شما باید هزینه را به فروشنده پرداخت کنید. سپس باید یک شرکت حمل‌ونقل برای حمل کالا خود انتخابک نید و در نهایت کالای شما با روش حملی که مشخص کرده‌اید به ایران ارسال می‌شود.

اگر به یک شرکت یا فرد از ابتدا وکالت دهید، انجام تمامی مراحل فوق بر عهده او است و شما دیگر نیازی به دوندگی ندارید داشت؛ توجه داشته باشید که باید در انتخاب شرکت دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید یک شرکت معتبر و باتجربه مانند مهیر را انتخاب کنید.

 

قوانین مهم گمرک چین در حمل بار هوایی به شیامن 

با رسیدن بار هوایی تان به فرودگاه  گائوچی شیامندر در شهر شیامن  در کشور چین شما در مسیری قرار می گیرید که مقررات گمرکی این کشور برایتان مشخص کرده اند. شاید به نفعتان باشد  که کمی درباره عوارض و مالیات ورود و نحوه محاسبه آن ها در کشور چین اطلاعات کسب کنید. اگر کسب این اطلاعات برایتان دشوار به نظر می رسد، ما همه قوانین گمرکی مربوط به مسافرین و مهاجرین به کشور چین را درقالب متن، ویدئو و همچنین به صورت کامل در پادکست فریت بار و کارگو سفیران در اختیار تان نهاده ایم. فرم های لازم برای ترخیص کالا هم در سایت ما در دسترستان قرار دارد.

 

قوانین گمرک مسافری چین برای مسافرین شیامن 

در هنگام سفر به شهر شیامن  در کشور چین هر مسافر مجاز است تا لوازم مورد نیاز خود در سفر مثل البسه، لوازم الکترونیک، مواد غذایی و دخانیات را معاف از پرداخت عوارض گمرکی به این کشور وارد نماید. محدوده این معافیت به این شکل است:

  • افرادی که ساکن چین نیستند ، به جز لوازم شخصی،اقلامی که همراه دارند و این اقلام قرار است در چین بماند (برای مثال هدایا و سوغاتی که  برای دوست خود در چین تهیه کرده اید.) اگر ارزش اقلام تا 2000 یوان باشد ورود معاف از عوارض گمرکی است. اگر ارزش اقلام همراه از مبلغ ذکر شده بیشتر باشد برای ترخیص اقلام نیاز به پرداخت عوارض است.
  • ساکنین قانونی چین میتوانند تا ارزش  5000 یوان بار همراه خود داشته باشند. گمرک برای بخشی از اقلام که از حداکثر ذکر شده فراتر رفته باشند 20% عوارض منظور می کند.
  • مسافرین می توانند 400 نخ سیگار (2 باکس)، یا 100 سیگار برگ یا 500 گرم توتون همراه خود داشته باشند.

به یاد داشته باشید که موارد معافیت های این بخش فقط برای بار همراه مسافرین به شهر شیامن  کشور چین در نظر گرفته می شوند و برای بار هوایی ارسالی کاربرد ندارند.

شما با شنیدن پادکست ما می توانید میزان عوارض گمرکی را بدانید . همینطور از مواد غذایی مجاز درگمرک چین  نیز مطلع خواهید شد. همه اطلاعات گمرک مسافری و مهاجری  نیز در این پادکست گنجانده شده که شنیدن آن را برای مسافران  کشور چین  ضروری می دانیم.

 

کالاهای ممنوعه گمرک چین در ارسال بار هوایی به شیامن 

حالا که سفرتان به شهر شیامن  قطعی شده است، قبل از بستن بار هوایی سفر نگاهی به لیست اقلام ممنوعه از نظر گمرک چین بیاندازید. چرا که در زمان رسیدن به شیامن  اگر یکی از اقلام این لیست در بار هوایی همراهتان باشد، مسائل قانونی برایتان پیش خواهد آمد. از نظر قوانین گمرک کشور چین ورود این اقلام به این کشور ممنوع است:

  • سلاح، تفنگ، مهمات و مواد مخدر
  • کالاهای تقلبی یا کالاهایی که حق کپی رایتشان رعایت نشده است
  • محتوای پورنوگرافیک
  • محتوایی که به صورت اخلاقی یا سیاسی تهاجمی باشد یا ضد کمونیسم باشد.
  • گونه های در خطر، به صورت زنده یا مرده، پودر شیر و محصولات گوشتی خاص
  • گیاه و بذر
  • لوازم ارتباطی بی سیم
  • سیستم های ماهواره ای و سیستم های GPS

 

قوانین گمرکی کشور چین در مهاجرت به شهر شیامن 

وقت آن رسیده تا شرایط مهاجرین به شهر شیامن  را بررسی نماییم. تفاوت اساسی مهاجر و مسافر، مدت اقامتشان در مقصد است. از آن جایی که مهاجر برای اقامت طولانی به شیامن  سفر می کند، برای اقامت خود به وسایل زیادی نیاز دارد. در این قسمت است که احتمالا موضوعی تازه به نام فریت بار رخ می نماید. اما به توصیه ما توجه کنید. فریت باربهترین راه ارسال بار به چین است. اگر تصمیمتان را گرفتید با همکاران ما در شرکت سفیران تماس بگیرید. ما  بارتان را  از در منزل شما تحویل  می گیریم  و با هزینه بسیار کمتر از اضافه بار مسافری، بی هیچ دغدغه ای در سلامت کامل در فرودگاه کشور چین به شما تحویل می دهیم.

اگر به قصد اقامت به شهر شیامن  چین سفر می‌کنید،  می توانید لوازم شخصی و خانگی خود را به این کشور وارد نمایید. واردات اموال شخصی دست دوم به چین معاف از مالیات واردات است، اما برای وارد کردن این اقلام به کشور چین باید مجوز واردات بگیرید. برای آگاهی از مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز به پادکست فریت بار و کارگوی سفیران قسمت چین گوش بدهید. مقررات مربوطه عبارت اند از:

  • اگر مدارک مورد نیاز را ارایه ننمایید، یا مجوزهای شما اعتبار کافی نداشته باشند، درخواست شما رد خواهد شد و مجوز واردات به شما تعلق نخواهد گرفت.
  • اگر شهروند چین و در حال بازگشت به این کشور هستید، تنها راهی که برای واردات لوازم خانگی و شخصی خود دارید، فراهم کردن مدارکی است که نشان دهد شما به مدت بیش از 1 سال در کشوری خارجی مشغول کار بوده اید. این کار را از طریق ارائه مجوز یا ویزای کار کشور مربوطه می توانید انجام دهید.
  • توصیه: قبل از حصول اطمینان از مجوزهای کار و اقامت خود لوازم خود را به چین ارسال نکنید. همچنین در نظر داشته باشید بعد از اخذ مجوز فقط یکبار امکان ارسال هوایی و یکبار امکان ارسال دریایی دارایی های شخصی خود را دارید، مرسولاتی که بعد از آن به چین ارسال می کنید مشمول مالیات بر واردات سنگین و عوارض می شوند.

  پادکست فریت بار و کارگو سفیران قسمت چین را حتما بشنوید. با شنیدن این پادکست تکلیفتان را درباره مسائلی مثل بردن  حیوان خانگی، ارسال هدیه برای یکی از بستگان ، بردن جهیزیه زوج هایی که تازه ازدواج کرده اند و  قوانین مربوط به بردن سوغاتی هایی مثل   لواشک و آجیل خواهید دانست. هدف ما آسایش شما در سفر است. به نحوی که هیچ مانعی در ارسال بار پیش رویتان نباشد، زما نتان به هدر نرود و خاطره ای ناخوش برجای نماند. حتی  فرم مورد نیاز برای انتقال بار به کشور چین در سایت ما مهیاست. شنیدن پادکست های ما شما را به مسافری آماده تبدیل می کند.

هزینه حمل بار هوایی به شیامن  چگونه محاسبه می شود؟

هزینه حمل بار هوایی به وزن، حجم و خدمات انتخابی (پیک آپ، بسته بندی، حمل تا فرودگاه) شما بستگی دارد، به صورت کلی هرچقدر وزن بار بیشتر باشد، مبلغی که به ازای هر کیلو دریافت می شود کمتر است.

برای حمل بار هوایی به شیامن می توانم بسته بندی را خودم انجام دهم؟

بله و بهتر است این کار را با متریال استاندارد حمل بار هوایی انجام دهید تا در پروسه فریت بار بارتان صدمه نبیند، همچنین در صورت صلاحدید می توانید مرحله بسته بندی را به پرسنل متخصص و با تجربه سفیران بسپارید.

آیا می توان در مرسوله حمل بار هوایی به شیامن  مواد غذایی قرار داد؟

ارسال اکثر مواد غذایی به صورت حمل بار هوایی بدون داشتن مجوز ممنوع است. لذا توصیه می کنیم مواد غذایی مجاز را در بار همراه خود قرار دهید.

با مهیر، تجربه موفق حمل و ترخیص کالا را تجربه کنید. ما به عنوان یک شرکت بازرگانی برجسته با سابقه افتخارآمیز، به شما وعده می‌دهیم که فرآیند حمل و ترخیص کالاهای شما را به یک تجربه بی‌همتا تبدیل کنیم.

چرا مهیر؟

  1. کارشناسی کامل در گمرک:
    متخصصان ما با دانش عمیق در حوزه گمرکی، به بهترین نحو اطمینان حاصل می‌کنند که کالاهای شما با دقت و سرعت ترتیب ترخیص شوند.
  2. حمل مطمئن و موثر:
    با شبکه حمل و نقل بین‌المللی گسترده، ما تضمین می‌کنیم که کالاهای شما به مقصد نهایی با ایمنی و به موقع تحویل داده شوند.
  3. پشتیبانی 24/7:
    تیم پشتیبانی ما همیشه در دسترس است تا به سوالات شما پاسخ دهد و در هر مرحله از فرآیند، شما را راهنمایی کند.
  4. شفافیت در هزینه‌ها:
    هزینه‌های حمل و ترخیص به شفافیت بالا محاسبه می‌شوند تا شما همواره از وضعیت مالی خود مطلع باشید.

از مهیر به عنوان همراه قدرتمندتان در سفر کسب و کاری خود استفاده کنید. ما به شما فراگیری خدمات با کیفیت و ارائه راحتی بیشتر در ترتیب کالاهای شما را می‌خواهیم. با مهیر، بهترین تجربه را با مطمئنی در هر گام خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تکمیل فرم درخواست مشاوره

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .