آخرین مطالب

واردات ادوات الکترونیک

واردات ادوات الکترونیکی
فهرست مطالب

الکترونیک چیست ؟

الکترونیک دانشی ترکیب شده از مهندسی ، فناوری ، فیزیک و کاربرد های جریان الکترون ها می باشد . از الکترونیک برای پردازش اطلاعات ، پردازش سیگنال ها و ارتباط از راه دور استفاده می شود . الکترونیک به زیر مجموعه هایی  تقسیم می شود که در پیشرفت تکنولوژی های مختلف تاثیر بسزایی داشته است . امروز با نفوذ گجت ها به زندگی و صنعت ، اهمیت الکترونیک بسیار افزایش یافته است .

الزام واردات ادوات الکترونیک برای چیست ؟

در کشور ایران مهندسان و طراحان شایسته ایی مشغول به فعالیت هستند . این افراد برای انجام پروژه هایشان نیاز به واردات ادوات الکترونیک دارند . البته در ایران ، قطعه هایی تولید می شود ، اما این تولیدات به دلیل گستردگی الکترونیک در همه بخشهای علم و فناوری  پاسخ گوی همه نیاز ها به ادوات الکترونیکی نیست . بنابر این در خیلی از زمینه ها نیاز به واردات ادوات الکترونیک هستیم . گاها بعضی از واردات ادوات الکترونیک به دلیل ظرافت و کیفیت بالای این قطعات بسیار با دقت و ملاحظه انجام می شود . تکنولوژی های به کار رفته در چندی از قطعه های الکترونیک بعضا در انحصار شرکت هایی خاص می باشد و جایگزین داخلی هم ندارد ، برای دسترسی به آن قطعه ها حتما باید واردات ادوات الکترونیک انجام شود .

کشورهای تولید کننده برای واردات ادوات الکترونیک به ایران کدام است ؟

کشور های زیادی در حوزه الکترونیک فعالت می کنند . مناسب ترین و با کیفیت ترین واردات ادوات الکترونیک ، بستگی به کارایی و کیفیت مورد نیاز سفارش دهنده دارد . واردات قطعات الکترونیک از اروپا یکی از با کیفیت ترین کالاهای وارداتی می باشد . اما باید در نظر گرفت برای واردات قطعات الکترونیک از اروپا به شرکت تولید کننده باید دسترسی مستقیم داشت و واسطه ها را از میان برداشت تا از اورجینال بودن این کالا ها اطمینان داشته باشید .  البته واردات قطعات الکترونیک از اروپا ، به دلیل تحریم های علیه ایران کمی پیچیده تر شده است ، اما در بازرگانی مهیر کارشناسان باتجربه آماده واردات قطعات الکترونیک از اروپا هستند .

کشور های زیادی در حوزه الکترونیک فعالت می کنند . مناسب ترین و با کیفیت ترین واردات ادوات الکترونیک ، بستگی به کارایی و کیفیت مورد نیاز سفارش دهنده دارد . واردات قطعات الکترونیک از اروپا یکی از با کیفیت ترین کالاهای وارداتی می باشد . اما باید در نظر گرفت برای واردات قطعات الکترونیک از اروپا به شرکت تولید کننده باید دسترسی مستقیم داشت و واسطه ها را از میان برداشت تا از اورجینال بودن این کالا ها اطمینان داشته باشید .  البته واردات قطعات الکترونیک از اروپا ، به دلیل تحریم های علیه ایران کمی پیچیده تر شده است ، اما در بازرگانی مهیر کارشناسان باتجربه آماده واردات قطعات الکترونیک از اروپا هستند . یکی دیگر از راه های واردات ادوات الکترونیک به ایران ، واردات قطعات الکترونیک از دبی است . به دلیل هم مرز بودن ایران و دبی واردات قطعات الکترونیک از دبی برای تجار صرفه اقتصادی دارد . ضمن اینکه نمایندگی های شرکت های بزرگ در این کشور فعالیت می کنند از این رو واردات قطعه الکترونیک ازدبی به ایران بسیار کار آمد است .

کشور ترکیه دروازه ایی بین آسیا و اروپا !

 به همین دلیل واردات قطعه الکترونیک از ترکیه یکی از راه کار های مناسب می باشد . اما خود کشور ترکیه تولید کننده تعدادی از قطعات الکترونیک می باشد . برای واردات قطعه الکترونیک از ترکیه بهتر است  با شرکت سازنده در ارتباط باشید تا واسطه ها را کم کنید و قیمت تمام شده واردات قطعه الکترونیک از ترکیه را کمتر کنید .

واردات قطعه های الکترونیکی

واردات قطعه الکترونیک از چین

به صرفه ترین واردات ادوات الکترونیک از چین می باشد . شاید برایتان جالب باشد اکثر شرکت ها به دلیل هزینه پایین تولید ترجیحا در کشور چین ، قطعات الکترونیک را تولید می کنند . حتی کشور های اروپایی ! از این رو واردات قطعه الکترونیک از کشور چین ، مقرون به صرفه است . این کالا ها کیفیت های متفاوتی دارند ( با توجه به نیاز داخلی و قیمت گذاری ) کیفیت واردات قطعه الکترونیک از چین ، قابل سفارش می باشد . بهترین قطعات اکترونیکی برای واردات شامل : ( آی سی یا مدار مجتمع ،  قطعات ماشین اداری ، قطعات نیمه هادی ، ترنسفورماتورهای الکتریکی ، قطعات خودرو ، انواع برد الکترونیکی ، میکروفون و هدفون ، دستگاه الکتریکی دفع حشرات ، اسپیکر هوشمند ، انواع ماژول ) است . البته برای بهترین قطعات الکترونیکی برای واردات باید به بازار توجه کنید . بهترین قطعات الکترونیکی برای واردات همیشه متغییر است .

واردات ادوات الکترونیک با بازرگانی مهیر

در بازرگانی مهیر کارشناسان مجرب با ارتباط مستقیم با شرکت های سازنده قطعات الکترونیکی آماده همکاری برای واردات ادوات الکترونیک ( از کشورهای اروپایی ، ترکیه ، دبی و چین ) می باشند . bazarganimahir با داشتن خط مستقیم چین در سریعترین زمان ممکن انواع واردات قطعات الکترونیک از چین را ممکن می کند . بازرگانی مهیر با سابقه درخشان انواع خدمات در خور شما تجار محترم را ارائه می دهد . در بازرگانی مهیر تجارتی آسوده و سودمند را تجربه می کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تکمیل فرم درخواست مشاوره

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .